2016. március 14., hétfő

Ti kérdeztétek (87.)- Hogy tudsz időt szakítani a blog rendszeres szerkesztésére a mindennapi teendők, a gyerkőc és más elintézendő dolgok mellett?



Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Hogy tudsz időt szakítani a blog rendszeres szerkesztésére a mindennapi teendők, a gyerkőc és más elintézendő dolgok mellett?"
(Steiner Petra)

A blogra csak hétvégente van időm, hétköznap egyáltalán nem.
Mivel hozzászoktam a hétköznapi korai ébredésekhez, így hétvégén is kidob az ágy már kora reggel, míg a család többi tagja alszik. Ilyenkor szoktam leülni a gép elé és egy kicsit foglalkozni a bloggal. Megírom az elmaradt könyves bejegyzéseket, elkészítem a rovatokat, megtervezem, hogy a következő héten mi fog megjelenésre kerülni és időzítem azokat a bejegyzéseket, kiteszem a Facebookra a linkeket (ezért van az, hogy többnyire hétvégén ömlesztve kapják meg a figyelők a heti termést), válaszolok az üzenetekre, bekukkantok mások blogjaira és molyolok.  :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése