2016. március 16., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 15.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.



Kedves Niki! 

Szeretném a figyelmedbe ajánlani az egyik kedvenc ez évi olvasmányélményemet, Piper Kerman: Orange is the new Black – Túlélni a női börtönt című könyvét. Ha kedveled a különleges, de nagyon életszagú történeteket, akkor mindenképpen neked való ez a könyv is. Rám igazán nagy hatással volt. 
Igazából pontosan nem is tudom, hogy én mit vártam tőle. Talán egy új tapasztalatot, bepillantást egy olyan légkörbe, amiről szinte semmit nem tudok. Ennél viszont jóval többet kaptam, egy fantasztikus élményt. Nagyon örülök, hogy megszületett ez a könyv, Piper intelligenciája, humora, élni és boldogulni akarása, ragaszkodása a méltósághoz párját ritkító és irigylésre méltó. 
Amennyiben felkeltettem az érdeklődésedet, és esetleg elolvasod majd te is, szívesen olvasnám róla a véleményedet. 

Szeretettel: 
Andi


Kedves Andi!

Pont azért szeretem ezt a rovatot, mert sokszor olyan könyveket tudtok a figyelmembe ajánlani, melyeknek a létezéséről se tudtam. Így jártam a te ajánlóddal is, ez a könyv teljesen elkerülte a figyelmemet, nem is hallottam még róla.
Köszönöm az ajánlódat, nem fogom elfelejteni, nagyon felkeltetted az érdeklődésemet. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése