2013. február 28., csütörtök

Februári összefoglaló

Februárban ezekről írtam:


Odafigyeltem arra a hónapban, hogy a gyermekirodalom ne húzódjon a háttérbe, mint az elmúlt hónapokban (ettől függetlenül mégis a mesekönyvekről írtam az elmúlt egy évben a legtöbbet, mint kiderült). Februárban 3 könyvecskével is jöttem: Kormos István: Mese Vackorról, egy pisze kölyökmackóról, Marék Veronika: Kippkopp és Tipptopp, Kálmán Jenő: Sicc a cirkuszban.
Az ifjúsági irodalmat szeretem, így nem telhetett el a hónap ilyen könyv nélkül sem. Lauren Oliver: Káosz, Leiner Laura: Ketten, Dan Wells: Partials- Részben ember.
De ezeken kívül szó volt a hazai diákprostítúcióról (Nagy Szilvia- Szabó Anna Eszter: Egyetemista lány támogatót keres), Gibson új magyarul is megjelent történetéről (Rachel Gibson: Ments meg!), a fekete humorról (Dan Rhodes: Elvehetlek feleségül?), Szonyecskaról, egy kis romantikus könyv is terítékre kerül (Kresley Cole: Szeress, ha mersz!), jobban mondva inkább kettő, hisz itt volt még az Angyalárny is. És csökkentettem a várólistámat is, méghozzá a Szeress, ha mersz!-en kívül, A szajhával és az Éjszakai cirkusszal.

Ami a blogéletet illeti:

Volt Barangolás Konstanzba, alkottunk is (Alkotóműhely 9.), sőt, még sütöttünk is egy új rovatnak köszönhetően (Az Angyalárny és lusta isler, Az Útvesztő és a mákos guba).
De nem csak a Mi sül a sütőben? jelentkezett be, hanem az Ajánljatok könyvet a figyelmembe! is, amely során közlésre is került az első levél (Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 1.). Várom továbbra is az ajánlókat, csak bátran. ;o)

A Kérdezz! Felelek! során kétszer kérdeztem, méghozzá arra voltam kíváncsi, hogy Mi az a 10 dolog, ami eszedbe jut a téllel kapcsolatban?, Milyen sűrűn szoktál könyvtárba járni?
Sabloncsere is volt, illetve a legfontosabb hír a hónapban, hogy megtörtént a 3. blogszülinap. Ennek köszönhetően 3 héten keresztül nyereményjáték van/lesz az oldalon, 3 meglepetéskönyvért. Az első játék már folyik (3. blogszülinapi játék I.).
És megtörtént a 300.000 látogatás, pont a blogszülinapkor. Köszönöm! :o)

Ami a nagyvilágot illeti:

Megtudhattuk, hogy újabb adaptációkra lehet számítani, ugyanis jön a Matched és a Vérbe öltözött Anna is.

Mi várható márciusban?:

Ezeket már elolvastam, így várható róluk a bejegyzés:
  • Karen Levine: Hana bőröndje 
  • Leiner Laura: Útvesztő 
  • J. R. Ward: Halhatatlan szerető 
  • Susan Elizabeth Phillips: Luxusmucus 
  • Rupáner-Gallé Margó: Lányok a kastélyból 
  • Marieluise Von Ingenheim: Sissy 1.-3.
Jelenleg Frédérique Deghelt: Valaki másnak az élete c. regényét olvasom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése