2011. július 31., vasárnap

HervéTullet: Pötty könyv

Hervé Tullet egyszerűen egy varázsló és azzá teszi a Pötty könyv olvasóit is. Zseniális, még én is élveztem! Gyerkőcöm pedig tátott szájjal figyelte a varázslatokat, dörzsölt, rázogatott, kacagott, amolyan "Anya nézd, ez hogy lehet? Én csináltam! Varázsoltam!" nézéssel. Ez a könyv nem hiányozhat egy kisgyerek polcáról sem és ezt nagyon komolyan mondom, szerezzétek be!

Pötty könyv, vajon miről szólhat? Nos, pöttyökről. :o) Amíg csak belelapozgatsz azt mondanád, "Mi ez? Mire jó?", de ha beleolvasol, akkor a varázslat magával fog sodorni. Szórakoztató, humoros, de ezeken kívül a színeket és az irányokat is megtanítja a gyerekeknek, zseniális! Nem is írok róla többet, szerezzétek be, nem fogjátok megbánni!


Megjelenés: Un Livre (2010.)/ Pötty könyv (2010. Vivandra Könyvek)
Oldalszám: 55
Ára: 2500

4 megjegyzés:

  1. @Timi és Blanka: Helyes.:o) Aztán majd írd meg, hogy tetszett a kislányodnak, biztos ő is odáig lesz érte! :o)

    VálaszTörlés
  2. Persze megírom ;) Tudod én mindig utólag jelentek ... ;)

    VálaszTörlés
  3. @Timi és Blanka: Minden visszajelzésnek örülök. :o)

    VálaszTörlés