2020. január 9., csütörtök

Decemberi összefoglaló

Forrás
A december is nagyon gyorsan eltelt. Emlékszem, amikor a hónap elején végigfutott bennem, hogy a hónap végétől már csak 1 hónapot lesz itthon a Kicsi, aztán kezdi az ovit és megyek vissza én is dolgozni. Egyszerre szerettem volna csigalépésekben megtenni a hónapot, hogy minél több időm legyen még vele, ugyanakkor siettetni is, hisz nagyon vártam arra a pillanatra, amikor kibontják, meglátják a karácsonyi ajándékaikat. Úgy érzem, hogy végül elrepült ez a hónap. 😊

TOP3 könyv, amit a hónapban olvastam

9 könyv olvasását fejeztem be a hónapban, ami nem is volt olyan rossz arány.
Ezek közül a TOP3:
↪ Péterfy-Novák Éva: Apád ​előtt ne vetkőzz
↪ Viola Stern Fischer – Veronika H. Tóth: A Mengele-lány
↪ Kate Quinn: A vadásznő

És amiknek az olvasása folyamatban van még

Az utolsó boszorkány történeteire kíváncsi voltam egy ideje, hisz a sorozat második részét már olvastam és nagyon tetszett. Így amint megláttam a könyvtárban, azonnal kaptam is utána.
Az Átváltozásra szintén nagyon kíváncsi voltam, hisz a trilógia 1. része teljesen megvett magának.
Ami a Testamentumokat illeti. A szolgálólány meséje jó volt, bár szerintem filmsorozatban jobb, kíváncsi vagyok.

Blogélet a hónapban

18 bejegyzést tettem közzé a hónapban, ebből 12 volt könyves.
A legnépszerűbb bejegyzés a hónapban a Volt egyszer egy felmérés: Miért nem olvasunk több szépirodalmat? volt. Könyvek tekintetében pedig Zsidákovits Dávid: A ​kalapos róka.
A legtöbben itthonról, Bulgáriából és az USA-ból jutottak el az oldalra.
Vicces keresőkifejezésem nincs, könyvekre kerestek rá és jutottak el így az oldalra a legtöbben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése