2010. július 18., vasárnap

P. C. Cast- Kristin Cast : A kiválasztott

Zoey élete minden szempontból egyre bonyolultabbá válik. Más örülne, ha egyszerre három pasi üldözné a szerelmével, ő azonban szép lassan kezd beleőrülni, hogy képtelen választani Heath, Erik és Loren közül. De azzal ő is tisztában van, hogy ezt a hármas játékot nem sokáig űzheti...
Az is komoly problémát okoz neki, hogy barátaival nem oszthatja meg a gondjait, mert fél, hogy akaratlanul is elárulnák legnagyobb ellenségének. Retteg Neferet visszatérésétől az Éjszaka Házába, mert tudja, hogy a Főpapnő nem tűri, ha szembeszegülnek vele. Márpedig Zoey-nak pontosan ez a terve. Vissza akarja változtatni Stevie Rae-t, s ezért bármire hajlandó. Még arra is, hogy fegyverszünetet kössön Aphroditével...
És amikor azt hiszi, ennél rosszabb már nem lehet a helyzet, hirtelen történik valami, ami nem csak Zoey életét, de az Éjszaka Házát és az egész vámpírtársadalmat veszélybe sodorja..."


Több helyen is olvastam, hogy ezt a részt tartották a legjobbnak az olvasók, amíg csak a 3 kötet jelent meg. Szerintem viszont az eddig olvasott 3 könyvüket, ha egy grafikonon kéne jellemeznem, hogy mennyire jöttek be, akkor egy szép kis egyenes vonal lenne.

Az eleje egy kicsit vontatott volt, vártam, hogy végre felpörögjenek az események, amik aztán be is következtek.
A 2. résznek ott lesz vége, hogy Zoey elhatározza, valahogy visszahozza a barátnőjét Stevie Rae-t.
A történet 1 hónappal később folytatódik. Téli szünet van, Neferet nincs az iskolában. Közeledik az új holdforduló, Stevie Rae helyére új alanyt kell Zoey-nak választania. Itt lesz egy kis meglepetés, de így volt tökéletes. ;o)
A lány továbbra is a barátnője visszaváltoztatásán agyal, közben örlődik a 3 pasi között, míg végül az egyikkel közelebbről is megismerkedik ;o) ezzel pedig nagy bajba kerülve.
A könyv vége nagyon jóra sikeredett, több elvarratlan szál is van, kíváncsi vagyok, hogy fog folytatódni A vad-ban.

A szexjeleneten totál megdöbbentem. Mármint nem azon, hogy megtörtént, hanem azon, hogy kivel. Annyira tudtam, hogy nem stimmel ott valami.
És egyre jobban bírom Aphroditét. Szerintem tuti lesznek még vele kapcsolatban meglepetések.

Jó a történet, izgalmas, szexi és tényleg nagyon izgis lett a vége.

Tartalom: 4
Megjelenés: 2008.
Eredeti cím: Chosen

A sorozatból már olvastam:
Megjelölve
Elárulva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése