2018. január 16., kedd

Karácsonyra kaptam


Mint ahogy említettem már pl. ITT is, könyvet nem kaptam Karácsonyra, de kaptam két olyan ajándékot a férjemtől, melyeknek közük van a könyvekhez. 💓

Amikor megpillantottam ezt az óra formájú nyakláncot, benne a könyves felirattal, már akkor tudtam, hogy nekem kell egy ilyen és kész. Amúgy is nagyon odáig vagyok a nyakláncokért és a fülbevalókért, minden féle láncom (és fülbevalóm is) van. Legyen csüngős, rövidebb, gyöngy vagy más formájú, medállal a végén vagy anélkül, baglyos vagy más, stb., minden féle ruhához és felsőhöz megtalálható nálam valamilyen nyakékszer. Pár éve láttam egy műsort a TLC-n, aminek a lényege az volt, hogy egy jól kiválasztott ékszer ugyanannyira fontos kiegészítője a reggeli öltözködésnek, mint maga az, hogy mit veszünk fel. Így ezt a tanácsot megfogadva egyik reggel se indultam úgy el munkába, hogy a felsőhöz passzoló nyakláncot ne tettem volna magamra. És mindig sokkal jobban éreztem magamat a kis bizsu ékszerekkel, mind azok nélkül.
Szóval ez a nyaklánc szerelem volt első pillantásra és hát meg is kaptam. 

A másik ajándékom ez a nemtudomminekisnevezik könyvlapot megvilágító üvegecske. Nagyon praktikus az éjszakai olvasásokhoz, ha nem szeretnénk lámpát gyújtani. Nem túl erősen világít, de nem is tompán. Könnyű, 3 db elemmel működik, melyeket könnyű cserélni. És nem kell megijedni a túlmelegedéstől sem, mert lényegében az egész úgy működik, hogy az egyik oldalán egy csőbe betesszük az elemeket, melynek a szélén vannak a kis lámpák és azok megvilágítja a lapot. Az olvasónak nincs más dolga, mint az üvegcsét ráhelyezni a lapra és lőn világosság, már olvashat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése