2016. április 4., hétfő

Ti kérdeztétek (90.)- Ha lehetőséged lenne találkozni egy könyvszereplővel, ki lenne az?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Ha lehetőséged lenne találkozni egy könyvszereplővel, ki lenne az?"
(uborka)

Úgy látszik, hogy a tini korszakban olvasott könyvek maradandó nyomot hagynak -legalábbis az én esetemben-, mert amint elolvastam ezt a kérdést, egyből Puskin Tatjanaja jutott eszembe.
Első komoly szerelmi csalódásomat 17 évesen éltem át és akkor volt kötelező olvasmányunk az Anyegin. Imádtam Tatjanat, annyira én voltam és a mai napig úgy érzem, hogy vele találkoznék a legszívesebben az irodalmi alakok közül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése