2018. május 29., kedd

Jane Corry: A ​férjem felesége


Újabb olyan könyv, amiről megint totál mást képzeltem el történet terén, mint amit végül kaptam. Ugyanaz a szitu lépett fel itt is, mint a Papír hercegnő esetében. Valamiért azt hittem, hogy A férjem felesége hasonló lesz, mint a Luke ​Livingstone titkos élete. Honnan jött az ötlet, ne kérdezzétek! A lényeg, hogy elég nagy volt a döbbenetem.

Forrás
A történet két szálon fut.
Van az egyik főszereplőnk, Lily, aki a történetünk elején fiatal feleség és ügyvéd. Valamit titkol a múltjából, de hogy mi az, az csak a történet vége felé derül ki igazán. Váratlanul megismerkedik Ed-del, aki művész álmokat dédelget és gyorsan össze is házasodnak. A kapcsolatuk nem felhőtlen. Ed-nek nem sikerül sikert elérnie az alkotásaival, Lily viszont megnyer egy fontos pert és egyre inkább felfelé halad a ranglétrán.
Aztán ott van a szomszédjukban egy fiatal, olasz származású kislány. Az édesanyja neveli egyedül, aki lényegben egy "fontos" ember szeretője.
A két szál ott találkozik, hogy Lilyék elkezdenek vigyázni a kislányra, akit lefest Ed és ezzel a karrierje beindul. Igen ám, de aztán valamiért a kislány és az anyukája visszaköltözik Olaszországba.
Aztán hipp-hopp eltelt jó pár év, a kislány felnőtt és most visszatért Londonba. Szeretne bosszút állni Lilyéken és az anyja szeretőjén is. Vajon sikerrel jár?

"Amire vágyunk, és amire szükségünk van az életben, az két különböző dolog."

Elég lassan haladtam a könyv olvasásával az elején. Nem volt benne semmi extra, sőt, kicsit uncsi is volt.
Adva volt Lily és az érdekes pere, ami lekötötte minden idejét és gondolatát. Leginkább számomra a per volt hangsúlyos. A védence tényleg ártatlan vagy bűnös? Na meg a fura kapcsolat, ami kezdett kialakulni köztük.
Aztán ott volt Carla is, akit mindenki gúnyolt az iskolában, igazán nem értette az édesanyja és Larry kapcsolatát.
Nem volt benne semmi extra! De mikor eltelt hirtelen X év és a kicsi Carla dögös nő lett, aki bosszút esküdött, megjött a kedv igazán a könyv befalásához.

Corry nagyon izgalmas pszichothrillert hozott létre. Carla a sérült kislányból sérült nővé vált, aki igazán nem riadt vissza semmitől. De igazán ebben a könyvben mindenki sérült.
Lily a múltja miatt.
Ed, az alkoholista művész, aki egyszer alkotott valamit és ennyi volt.
Carla, aki hattyú lett a rút kiskacsából. Bosszút akart és ennek lett ő maga is az áldozata.
Lily védence. ...

A férjem felesége. 
A férjem felesége én vagyok.
De lehet a férjem felesége ő is.
Ugyanakkor ha ő, akkor nem a férjem felesége, hanem a volt férjem felesége.
Most igazán akkor ki a főszereplő? Lily, aki a férje felesége? Vagy a sorban őt követő?

Izgalmas és fordulatos volt a történet kb. a 2/3-tól, onnantól szinte befaltam. Nagyon kíváncsi vagyok ezek után a Vértestvérekre is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése