2018. április 2., hétfő

Ti kérdeztétek (165.)- Ki a kedvenc szereplőd az SzJGből?


Mi is a Ti kérdeztétek? A Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre. 😊

"Ki a kedvenc szereplőd az SZJGből?"
Galambos Petra

Szörnyű leírni, de 2013-ban (5 éve!) fejeztem be a sorozat olvasását. Annak ellenére, hogy nem én voltam a célközönsége a korom miatt, nagyon-nagyon szerettem olvasni és nagyon-nagyon vártam a folytatásokat mindig.
A Szent Johanna Gimi egy nagyon bájos, mindennapi sorozat egy fiatal lány naplója alapján. Reni lehetek én, lehetsz te vagy bármely más szereplője a történetnek. Valamelyik biztos te vagy. Mivel leginkább Reni hasonlított a gimis énemre, így ő lett a kedvenc szereplőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése