2018. április 6., péntek

3 könyv, melyeknek az olvasása évek óta húzódik


Szegénykék évek óta hevernek olvasatlanul, pedig erről különösebben nem is tehetnek. 😢

Az olasz feleséget még Mónitól kaptam Karácsonyra 2015-ben. Nagyon kedvelem az írónő történeteit, de ennek ellenére ez a könyve még nem került sorra. Igazából nem is tudom megfogalmazni, hogy miért. Tán, mindig volt olyan könyv, ami jobban megfogott vagy épp jobban felkeltette az érdeklődésemet. Viszont hozzá kell tenni, hogy Móni mindig nagyon jó könyveket választott nekem, így biztos vagyok ebben, hogy Az olasz feleség is tetszeni fog, ha egyszer végre elolvasom.

A kémnő is 2015 óta hever a polcomon olvasatlanul. Nagyon kíváncsi voltam rá, így amint megjelent be is szereztem. És hát a kíváncsiságom itt véget is ért. Egyszer nekikezdtem az olvasásának, de nem nagyon haladtam vele. Elég monoton volt az eleje, de tán egyszer sikerül befejeznem.

A sötétség fogságában ... nem szép ilyet írni, de rám lett tukmálva, így került a polcomra, de különösebben nem mondhatnám, hogy érdekelt volna a történet. De egyszer biztos elolvasom majd.

Szerintetek a 3 közül melyiket olvassam el hamarabb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése