2012. július 8., vasárnap

Heti összefoglaló (5.)

Amikről a héten írtam:



Elkezdődött a hét ...

Musing Mondays- Kérdezz! Felelek! (15.)

Mi is az a "Musing Mondays"?: ez az esemény a Should Be Reading blogról indult. Lényege az, hogy minden Hétfőn a blog írója -MizB- feltesz egy kérdést, amire aztán válaszolhatsz a blogodban, majd pedig a linkeled a bejegyzésedet az adott bejegyzéséhez.
Mit teszel, ha megakadsz egy könyv olvasásával?
Egyszerű és rövid a válasz: félreteszem. ;o) Ha valami nem megy, nem szoktam eröltetni. Becsukom, félreteszem pár napra, nekiállok másnak, aztán később megpróbálkozom vele újra. Többnyire pár nap, esetleg hét után újra kedvet kapok hozzá.
Nem emlékszem rá, hogy mely könyv olvasásánál történt, valahogy az első 100 oldal környékén megakadtam, pár hónapra félretettem. Aztán újra elővettem és vertem a fejemet a falba, miért nem voltam kitartóbb, ugyanis pár oldal után teljesen a hatása alá kerültem. :o)

Top10 Tuesday- Leg-leg-leg

Mi is az a Top10 Tuesday?: a kitalálója The Broke and the Bookish blog, a lényege pedig az, hogy minden Kedden, megadott kritérium szerint egy Top10-es listát kell összeállítani. Majd a közzé tett bejegyzésedet linkelni az ötletet adó blog aktuális bejegyzéséhez.
Ezen a héten is kifogott rajtam ez a rovat, tán majd legközelebb. ;o)

És folytatódott:

Meleg-meleg-és meleg van, néha szinte már elviselhetetlen. Gyerkőc nyűgös, én is nyűgös vagyok, mindenki nyűgös. Szívem szerint egész héten valahol a tengerparton heverésztem volna egy matracon és bújtam volna az épp aktuális könyvemet. Ehelyett szóra se érdemes a hétköznapom. :oS
Viszont elindult a visszaszámlálás, hamarosan indulunk nyaralni, nagyon várjuk. Persze naná, hogy pont arra a hétre mondanak lehűlést és esős időt, mikorra máskorra? :o(

Amiket a héten olvastam:

Folytattam a múlt héten elkezdett SEP történetet, nagyon kis kellemes volt, jól esett. Más volt, mint A szeretőm a First Lady, ebben érezni lehetett a régi SEP-et. Könnyed volt, romantikus és néha magam is megdöbbentem milyen erotikus részleteket tudott összehozni az írónő, ennyire azért nem szokta "bonyolítani" a dolgokat, igazi meglepetés volt ilyen téren ez a történet.
Aztán a Vaják I.-nek álltam neki. Kicsit féltem az elején tőle, mert azt hittem a könyv készült a játék alapján és nem fordítva, így magam elé képzeltem egy nagyon egyszerű mondatokkal tarkított kötetet. Aztán magam is megdöbbentem.

Bár múlt héten az Angyalkardot terveztem be, de aztán leesett, hogy hamarosan indulunk pihenni, viszont az idő alatt a könyvtárunk nyári szabadságra megy, így el kéne olvasnom a nálam levő könyveket, hogy még jövő héten el tudjak menni egy nagy beszerző körútra a zárásuk előtt. 2 könyvtári nem olvasott könyv várt még itthon rám: Jégviráglányok, Angelology.
A Jégviráglányokat sajna már hosszabbítani se tudom, így szegénykét visszaviszem és majd egyszer újra kiveszem (bocsi Mónika, majd legközelebb), ugyanis az Angelology olvasása mellett döntöttem és nagyon nem bántam meg.
Igaz, hogy kicsit más történetre számítottam, de nagyon tetszett. Mindig alig vártam, hogy folytathassam, most már csak az utolsó pár oldal vár rám, húzom ameddig lehet, nem akarom, hogy vége legyen.

Milyen jó kis akciót láttam?

Bookline akcióval jövök. 50% kedvezmény, olvastam már, kellemes strandolós olvasmány lehet:
Eredeti ára: 1470
"Milyen érzés rájönni, hogy kedvesed egy társkereső oldalon más nőkre vadászik? Zsófi keserű szívvel távozik, de aztán erőt vesz magán és új kapcsolatot keres. Először is megszervezi magának élete első egyéjszakás kalandját, melyből kiderül, hogy sem a jó szexet, sem a feledést nem adják olcsón. Aztán egy jóképű és dögös rasztafrizurással fut össze, de vele már csak gondolatban mer eltölteni egy éjszakát, mely így legalább pompásan sikerül. Volt barátja, Csaba, közben a harmincöt éves szuperpasik önteltségével vívja pikáns chatcsatáit Vörös Cirmivel, Amazonnal, Fehérhajóval és a többi csodanővel, akik a találkozáskor valamelyest mind különböznek virtuális képeiktől, némelyiknél a különbség egyenesen kriminális. Adódik egy görbe kaland a reklámügynökségnél is, ahol Csaba dolgozik. Ám a végeredmény mégiscsak az, hogy Zsófi bizony csak egy volt. Amikor azonban megpróbálja kiengesztelni volt barátnőjét, postafiókját elborítják a levelek. Valamennyi nő, akikkel Zsófi után próbálkozott, egyszerre jelentkezik. Na most mi van? Csoda vagy szélhámosság? Az ilyen könyvre azt mondják, hogy felhőtlen szórakozást ígér. Így is van, ha az olvasó életét nem keserítette meg a közelmúltban fájdalmas és elviselhetetlen csalódás. Mert ha igen, akkor ez az ellenállhatatlan humorú, jóízű erotikával és sok-sok életismerettel fűszerezett regény mégiscsak több: a remény éltető sugara mindenki számára, aki éppen feladni készül"
Bookline- 735 Ft


Egy kis blogstatisztika:

  • A legolvasottabb bejegyzés a héten Az ember könyve volt.
  • Érdekes keresőkifejezés újra nem volt. Viszont visszatérő a "nekrofil jelentése".

És mik a tervek jövő hétre?

Nos, biztos befejezem az Angelology-t és nekiállok az Angyalkardnak. 
Megírom az előzőről a bejegyzést, elmegyek a könyvtári körútra, feltankolom magamat rendesen, aztán nekiállok készülődni a nyaraláshoz. Még fogalmam sincs mely könyvet/könyveket viszem majd magammal, de mivel minél kevesebb pakkal szeretnénk menni, így kénytelen leszek max. 2 mellett dönteni és lehetőleg nem féltéglás méretűekkel. Jaj, nem lesz egyszerű választani. :oS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése