2012. július 1., vasárnap

Heti összefoglaló (4.)

Amikről a héten írtam:

Gyerkőc könyvespolca 17. (Janikovszky Éva: Akár hiszed, akár nem)
Alkotóműhely 2.
Letye-petye-lepetye 6.
Letye-petye-lepetye 7.
Gail Carriger: Soulless- Lélektelen
Brandon Hackett: Az ember könyve
Júniusi összegzés
In My Mailbox (4.)- A postás mindig kétszer csenget

Elkezdődött a hét ...

Musing Mondays- Kérdezz! Felelek! (14.)

Mi is az a "Musing Mondays"?: ez az esemény a Should Be Reading blogról indult. Lényege az, hogy minden Hétfőn a blog írója -MizB- feltesz egy kérdést, amire aztán válaszolhatsz a blogodban, majd pedig a linkeled a bejegyzésedet az adott bejegyzéséhez.
Szoktál kitűzni célokat olvasás közben?
pl.: "Ezt a könyvet a héten elolvasom" vagy "ma elolvasok X oldalt".
Miért vagy miért nem?
Érdekes kérdés. Amikor még a kötelező olvasmányok korában éltem ;oP, többnyire mindig kitűztem magam elé egy célt, hogy mikorra szeretném a könyvet befejezni, mennyit kéne egy nap elolvasnom. Na nem azért, mintha nehezemre esett volna, de szerettem magamat mindig tartani valamihez.
Ma már ilyen igazán nincs, de amikor több jó könyv is van nálam, akkor előfordul, hogy végigfut a fejemben: "Jó lenne ezzel a könyvvel végezni a hétvégén, hogy végre neki tudjak állni a másiknak." Ugyanakkor persze nem esek mély letargiába, ha még sem úgy alakul, ilyen az élet. :o)

Top10 Tuesday- Leg-leg-leg (13.)
Mi is az a Top10 Tuesday?: a kitalálója The Broke and the Bookish blog, a lényege pedig az, hogy minden Kedden, megadott kritérium szerint egy Top10-es listát kell összeállítani. Majd a közzé tett bejegyzésedet linkelni az ötletet adó blog aktuális bejegyzéséhez.
Most ezzel a rovattal vagyok úgy, mint múlt héten a Musing Mondays-el, nem tudok 10 olyan karakter felsorolni, akik emlékeztetnek önmagamra.

És folytatódott:

Igazán semmi extra nem történt a héten, csak a meleg-meleg-meleg. Már nagyon várjuk a nyaralást, csak jó idő is legyen! Ki se szállok egész nap a vízből. ;oP

Amiket a héten olvastam:

Befejeztem a múlt héten elkezdett Pokoli csókot és a Kristálytemplomot (bár nem sok maradt belőlük erre a hétre már), majd az Awakening-nek álltam neki és fejeztem is be.
A Pokoli csókkal kapcsolatban elég vegyesek az érzéseim. Volt benne olyan novella, ami jól sikeredett, de elég gyenguska is volt köztük.
A Kristálytemplom pedig jó kis krimi, bár érdekes, valahogy számomra nem is a krimi szála volt hangsúlyosabb.
Az ébredés viszont kicsit csalódást okozott az első részhez képest, de majd írok róla hamarosan.

Jelenleg pedig a SEP regénynek álltam neki, a Mindent a szerelmért-nek. Végre ebben érzem a régi "SEP"-et, nem úgy, mint a legutóbb olvasott könyvében. :o)




Milyen jó kis akciót láttam?

Most a Líra oldalán bukkantam jó kis akciókra. 83% erre a könyvre. Még nem olvastam, de bejövős a fülszövege, íme:
Eredeti ára: 2990
"Wisconsin, 1907. Ralph Truitt, a város leggazdagabb embere és egyetlen munkaadója saját forró leheletébe burkolózva áll a vasútállomáson, miközben a város lakói szánakozó figyelemmel követik minden rezdülését. A nap minden percében kísérti a szenvedély, az őrület és az elmaradt érintések forrósága.
Minden éjjel saját magányában fuldoklik, és minden nap felelőssége teljes tudatában tesz eleget örökölt feladatainak. 20 éve él egyedül.
Házassági hirdetésére Catherine Land jelentkezett. Vajon a nő is egyszerű vidéki életre vágyik, egy tisztességes férfi oldalán, hogy aztán majd együtt öregedjenek meg? Ha igen, akkor miért van a zsebében egy arzénes fiola?
Sötét és borzongató, kés élén táncoló és felkavaró regény. A könyv lapjain tomboló, ám finoman adagolt szenvedély nem szűnik az utolsó oldalig. Életük váratlan fordulataira egyikük sem számított. Az olvasó a legkevésbé."
Líra- 500 Ft

Egy kis blogstatisztika:

  • A legolvasottabb bejegyzés a héten a Letye-petye-lepetye 6. volt.
  • Érdekes kifejezés a héten se volt, a legtöbben ilyen-olyan kulcsszóval A Szürke ötven árnyalatára kerestek rá. Látszik, hogy a körülötte felcsapott indulatok mennyire felkeltették a hazai olvasók érdeklődését is.

És mik a tervek jövő hétre?

Érdekes, hogy múlt hét előtt is elterveztem, hogy a következő héten megírom az elmaradt bejegyzéseket, így is lett. Aztán múlt hét végén tervbe vettem, hogy most a héten megírom az azon a héten olvasottakról. Most pedig ott tartok, hogy remélem sikerül megírnom a héten olvasottakról a jövő héten. :o)
Ami meg az olvasást illeti, a Mindent a szerelemért-et a hét közepe felé szerintem be fogom fejezni és aztán az Angyalkarddal folytatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése