2015. október 11., vasárnap

Szeptemberi összefoglaló

Hihetetlen, hogy már el is telt egy újabb hónap, szinte szemhunyásnyi volt az egész. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de számomra a szeptember elröppent és tessék, már október is van!

9 könyvről írtam a blogon, méghozzá róluk:

Matthew Quick: Forgive Me, Leonard Peacock – Bocsáss meg, Leonard Peacock!
Félbehagyva- Peter Prange: Égből lopott szerelem
Georgia Cates: A fájdalom szépsége
Gazdag Erzsi: Mesebolt
Veronica Roth: A hűséges
Tiffany Reisz: A szent
Paula Hawkins: A lány a vonaton
Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár…
Okváth Anna: Más állapotok 




Az értékelések alapján:

5* ► 2 db könyvet értékeltem maximálisra, ez pedig a Bocsáss meg, Leonard Peacock! és a Mesebolt volt.
4* ► 2 db könyv kapott 4*-ot, méghozzá Az igazi, A fájdalom szépsége
3* ►4 db: A hűséges, A szent, A lány a vonaton, Majd újra lesz nyár
2* ► 0 db
1* ► 1 db- Égből lopott szerelem

Ami a blogéletet illeti:

"Leg-leg-leg" bejegyzései

Leg-leg-leg (22.)- Tíz sorozat, melyet befejeztem
Leg-leg-leg (21.)- Top10 szerző, akiktől mindenképp olvass el valamit!
Leg-leg-leg (20.)- 10 könyv, melyek régóta hevernek a polcomon, de még nem olvastam őket 

"Ti kérdeztétek" bejegyzései

Ti kérdeztétek (63.): Kedvenc könyvsorozatod?
Ti kérdeztétek (62.): Mit csinálnál, ha egyszer valami folytán törlődne a blogod? Újraindítanád vagy hagynád a francba?
Ti kérdeztétek (61.): Amikor egy könyvet olvasol, folyamatosan írsz róla a bejegyzésben vagy olvasás után egyszerre fogalmazod meg a gondolataidat?
Ti kérdeztétek (60.): Használsz jegyzetfüzetet olvasáskor?

És még

Összefoglalót készítettem A nyár legjobb olvasmányairól.
Egy új rovattal is igyekszem visszatérni, ez pedig a Kitekintő 16. lenne.
Sablont váltottam, 2X is. :oP (Már megint új sablon)
Először jelentkeztem a blogon Book Taggal, méghozzá egy Őszivel.
És Nyereményjáték is volt a hónapban, melynek az eredményhirdetése októberben már meg is történt. :o)

És mely történetekről várhattok bejegyzéseket októberben? 

Erről a kettőről biztos:
  • Jane Shemilt: Lányom 
  • Ava Dellaira: Kedves halottak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése