2015. október 13., kedd

Leg-leg-leg (23.)- 10 könyv, melyet szeretnék ősszel elolvasni

Mi is az a "Leg-leg-leg"?: a kitalálója The Broke and the Bookish blog, a lényege pedig az, hogy minden Kedden, megadott kritérium szerint egy Top10-es listát kell összeállítani. Majd a közzé tett bejegyzésedet linkelni az ötletet adó blog aktuális bejegyzéséhez.  

10 könyv, melyet szeretnék ősszel elolvasni.

Mivel hajlamos vagyok mostanában könyveknek nekiállni, aztán félretenni őket ki tudja mennyi ideig, így első sorban szeretném befejezni a jelenleg olvasott 3 könyvemet, vagyis
  • Nyiszli Miklós: Dr. Mengele boncolóorvosa voltam az auschwitzi krematóriumban 
  • Matthew Quick: Forgive Me, Leonard Peacock – Bocsáss meg, Leonard Peacock! 
  • Peter Prange: Égből lopott szerelem
Aztán nagyon szeretném elolvasni a Divergent trilógia novelláit is, vagyis a
  • Négyes-t
A közös könyves blogunknak a Könyvfalóknak az őszi könyvklubjához mindenképp
  • Milly Johnson: Őszi románc 
De ha a kívánságlistámat nézzük, akkor ezeket is szeretném
  • Renée Rosen: Babaarc 
  • Sarah Addison Allen: A barackfa titka 
  • Sarah Cohen-Scali: Max 
  • Ava Dellaira: Kedves halottak! 
  • Mary E. Pearson: Az árulás csókja

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lista. Nyiszli Miklós könyvét évekkel ezelőtt olvastam és nagyon mély nyomot hagyott bennem. Megrázó regény és nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon megrázó könyv volt, itt írtam róla:
    http://azajtom.blogspot.hu/2015/10/nyiszli-miklos-dr-mengele-boncoloorvosa.html

    VálaszTörlés