2013. június 15., szombat

Házi chips

Mi sül a sütőben? 8.

A rovatról ITT olvashattok bővebben!

Tudom-tudom, jó rég jelentkeztem már ezzel a rovattal -pedig minden hétvégén alkotok valamit-, de egyszerűen elfelejtődött. :oP

Ki nem szereti a chipset? Nyilván nem sokan. ;o) A probléma az a boltban vásárolhatóakkal, hogy
1. piszok drágák
2. piszok egészségtelenek
Na jó, nem mondhatom, hogy a házi készítésű hű de egészséges, de azért mégis csak szervezet barátabb, akárhogy is nézzük. És nem mellesleg pénztárca barátabb is. 2 nagyobb db krumpliból, nagyobb adagot lehet sütni, mint amennyi egy zacskó chipsben van.

Hozzávalók:
2 db nagyobb krumpli
olaj

ízlés szerint akár sült krumpli fűszersó vagy foghagymapor is jöhet

Az elkészítése:
A krumplikat meghámoztam, megmostam, majd uborkareszelőn a legvékonyabb karikákra reszeltem. Szinte halszálvékonyak lesznek. Ezt követően forró olajba tettem, majd szép barnára sütöttem őket. Kivéve, még forrón megsóztam, ekkor kell fűszersózni is. Mártogatóst lehet hozzá készíteni tejfölből, de így üresen is nagyon finom. Ropogós, tartalmasabb, mint a zacskós változatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése