2013. június 7., péntek

Gillian Flynn: Holtodiglan

Párhuzamosan olvastam ezzel a könyvvel a Dublin Streetet, így amikor befejeztem, csak ültem dermedtem a fotelomban és ez zakatolt a fejemben: Basszus! Basszus! Szubasszus!

*nyám, ez a könyv nagyon odavág! Zseniális, okos, baromi jól felépített, totál beteg thriller.
Nem tudok úgy írni róla, hogy nehogy véletlenül elhintsek bármi olyan információt, amivel aztán elrontanám a leendő olvasók olvasásélményét, mert ez a könyv tele van meglepetésekkel, falhoz vágós jelenetekkel, vagy tök egyszerűen olyan megtépném indulatokkal.
Most is folyamatosan csak az zakatol a fejemben, hogy r*hadt jó, k*rva jó, egyszerűen fantasztikus a sztori, ki ne hagyjátok, mert vétek lenne!
Aztán amikor képet kerestem a szerzőről, rendesen leesett az állam? Ez a kis törékeny nő írta EZT a könyvet? Ó te jó ég, ide nekem a másik 2 regényét is!

A fülszövege:
"Ásó, kapa, nagyharang - a romantikus hollywoodi filmekben valahol itt ér véget a történet. Ám mi lesz ezután? Mi történik, amikor a boldog álom szép lassan szertefoszlik, s már abban sem vagyunk biztosak, hogy valóban ismerjük azt, akinek igent mondtunk.
Amy és Nick ötödik házassági évfordulója tragédiába torkollik: Amy eltűnik, és minden jel a jóképű férj, Nick bűnösségére utal. Amy naplójának részleteiből és a jelenben futó történetszálból izgalmas lélektani thriller bontakozik ki. Az olvasó döbbenten figyeli, hogy egy romantikus párkapcsolat miként alakulhat át szép lassan igazi pokollá... A kérdés csak az, ki tette valójában pokollá a másik életét?
Megdöbbentő, magával ragadó kötet az erőszak természetéről, a kapcsolatok ingatag hatalmi viszonyairól és a mindent át- meg átszövő sötét titkokról.
A Holtodiglan 2012 egyik legnagyobb könyvsikere volt az Egyesült Államokban."
______________
Eredeti címe: Gone Girl (2012.)
Kiadta: Alexandra Kiadó (2013.)
Oldalszám: 528
Ára: 3699
Forrás: saját
Értékelésem: kedvenc

2 megjegyzés: