2019. március 18., hétfő

A postás mindig kétszer csenget (58.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.


Adhattam volna most ennek a bejegyzésnek azt a címet is, hogy "kölcsön kapott könyvek", ugyanis mindegyik kölcsön kapott példány. 😋 És hogy miért is pont ezek?
Van olyan sorozat, aminek az első része bejött, hát akkor kaptam a folytatás után is.
Van olyan, aminek a fülszövege vett meg magának.
Van olyan is, amire már régebben felhívták a figyelmemet egy blogbejegyzésben.
Van olyan, aminek a szerzőjétől már olvastam és kíváncsi vagyok egy másik történetére is.
És van olyan könyv is köztük, amit mintha mindenki olvasna mostanság, mintha csak kötelező olvasmány lenne. Így hát akkor én is. 😄

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése