2017. augusztus 7., hétfő

Ti kérdeztétek (131.)- Mi volt az a könyv amire nagyon régóta vártál, de nem vetted meg, vagy ha már megvetted, nem olvastad el?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.

"Mi volt az a könyv amire nagyon régóta vártál, de nem vetted meg, vagy ha már megvetted, nem olvastad el?"
(Petróczy Tifani)

Ültem itt pár percet a fotelban, ölemben a laptoppal és agyaltam azon, hogy van-e ilyen könyvem. Aztán a szemeim a szemben levő könyvespolcra vetődtek és egyből kiszúrtam Az ördög kövét. A Jumurdzsák gyűrűje után nagyon kíváncsi voltam a szerzőpáros újabb könyvére, elég gyorsan be is szereztem, de valamiért úgy alakult, hogy azóta se olvastam el. Pedig olyan 4-5 éve tuti a polcon hever már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése