2016. szeptember 19., hétfő

Ti kérdeztétek (113.)- Gondoltál már arra, hogy te is könyvet írj?


Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Gondoltál már arra, hogy te is könyvet írj?"
(art3mis)

Úgy rémlik, mintha erre a kérdésre már egyszer válaszoltam volna, de nem vagyok benne biztos, max. még egyszer megismétlem önmagamat. :o)
Kislányként -mint sok könyvmolynak szerintem-, az volt az egyik álmom, hogy híres író leszek. Gyártottam is szorgalmasan a kis történeteimet, egészen kb. a tizenéves korom közepéig. Akkor valami történt. Megszűnt a vágy az írás iránt. Egy ideig próbáltam erőltetni, de nem ment, végül feladtam.
Én olvasónak születtem, nem pedig írónak. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése