2016. június 5., vasárnap

Májusi összefoglaló

Nem is olyan rég volt amikor készítettem az áprilisi összefoglalót és lepötyögtem, hogy

"Hihetetlen, hogy milyen gyorsan rohan az idő az idei évben, néha csak kapkodom a fejemet, hogy te jó ég, már megint eltelt egy hónap! "

szóról szóra ugyanezt tudnám írni ennek az összefoglalónak az elején is. :o)
A május tán a kedvenc hónapom és eltekintve attól, hogy idén esőben bőven volt részünk eme hónapban, továbbra is fenntartom azt, hogy számomra ez a hónap a leggyönyörűbb.
De lássuk akkor, hogy mi történt a blogon ebben a 31 napban.

Rovatok

A Ti kérdeztétek keretén belül válaszoltam azokra a kérdésekre, hogy Ha életem végéig csupán egyetlen egy könyvet olvashatnék el újra és újra, melyik lenne az, Mit használok könyvjelzőként, van -e esetleg kedvenc könyvjelzőm Mi a kedvenc idézetem és miért épp erre esett a választásom,Honnan jött a könyvek szeretete, Mennyire alakultak úgy a dolgok a bloggal kapcsolatban, mint amire számítottam.
És természetesen a Kitekintő, valamint az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe is frissült a hónapban.

Könyvek

Nagyon szerencsés voltam ebben a hónapban, mert csupa jó és izgalmas könyvről írhattam az oldalon.
Nézzük akkor őket értékelés szerint:
Paul „Coach” Wade: Fegyencedzés
Phyllis T. Smith: Én, Livia
Julianne Donaldson: Edenbrooke
Danielle Paige: Dorothynak meg kell halnia
Mary E. Pearson: Az árulás csókja

Gyermekirodalom tekintetében elmaradtam a már megszokott heti egy bejegyzéstől, ugyanis két mesekönyvvel jelentkeztem csak:
Dániel András: A kuflik és a nagy eső
Harcos Bálint: A Tigris és a Motyó 

Mozidélutánt is tartottunk, méghozzá A lázadókat néztük meg.

És bár a gyermekirodalommal májusban elmaradtam, hoztam helyettük "töltelék" bejegyzéseket:
Amikor hazai szerzőkért megy a rajongás
Amikor leesik, hogy a várva várt külföldi könyv már megjelent magyarul is
Könyvtárak a nagyvilágból 

Blogélet és statisztika

Újabb nyereményjáték vette kezdetét a hónapban, melyet összekötöttem egy felméréssel. A mai nap folyamán sorsolok majd. ;o)
A legtöbben az Amikor hazai szerzőkért megy a rajongás című bejegyzésemet olvastátok el, de könyvek terén májusban továbbra is A tökéletes játék vezet, amit továbbra se értek, hogy miért ilyen nagy az érdeklődés az irányába az elmúlt két hónapban.
A legtöbben itthonról tévedtetek a blogra, de a TOP3-ban benne van még USA és Oroszország is.

Áprilisban létrehoztam egy Instagram és Tumblr fiókot. Ezek közül az előbbit viszonylag serényen használtam májusban. Mutatok is egy fényképet a szent helyről, ahová minden hónapban elzarándokolok. ;o)

Könyvesem Niki (@nikikonyvesem) által közzétett fénykép,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése