2016. június 22., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 22.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.

Kedves Niki! 

Ajánlanám figyelmedbe Stephen King A Búra alatt című könyvét, amit a könyv alapján készült sorozat miatt kezdtem el olvasni és azóta is kedvencem. Mindenképpen olvasd el. A könyv egy kisvárosban játszódik, amire egy búra ereszkedik le és alatta ragadnak. Az egész könyv nagyon izgalmas, elképesztő dolgok történnek és nagyon elgondolkodtató, hogy vajon hogyan viselkednénk a bent ragadtak helyében. 
Remélem fellelkesítettelek és el fogod olvasni. :) 

Üdvözlettel: Marci


Kedves Marci!

Lehet, hogy sokan nem gondolnák átnézve a mostanság olvasott könyveim listáját, hogy egy időben nagy King rajongó voltam. :o) Pedig bizony-bizony, sorban faltam a régebbi megjelenésű könyveit. A Cujoért egyenesen rajongtam, többször is elolvastam, de az Állattemető is nagy kedvenc volt. De hogy aztán mi történt velem, hogy évek óta nem vettem egy King könyvet se a kezembe? Megint csak azt tudom írni, annyi jó könyv, annyi jó új megjelenés jelenik meg, hogy egyszerűen egyes könyvek sajnos így háttérbe húzódnak, majd valahogy elfeledkezem róluk. Sajnos. :o( Ha tehetném tényleg addig élnék, amíg az összes olyan könyvet elolvasnám ami érdekel, csak hát mindig jönnek az újabb megjelenések is. ;o)
Köszönöm az ajánlódat, meg fogom jegyezni magamnak ezt a könyvét is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése