2016. június 8., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 21.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.


Szia Niki!

Szeretném a Csábítások és csemegék című KMK-s könyvet a figyelmedbe ajánlani! Akkora szövegek vannak benne, hogy lehetetlen mosolygás/nevetés nélkül elolvasni. Le kell számolni a prűdséggel az olvasásához, de ha ez nem jelent gondot, akkor nagyon nagyon szórakoztató kis történet. Nem is annyira a sztorin, inkább a szófordulatokon, beszólásokon van a hangsúly, könnyű kis szexis chick lit olvasmány. 
Tetszeni fog!

Üdv: Horváth Zsanett


Szia Zsanett!

Bevallom, hogy eddig, ha megláttam ezt a könyvet a könyvtár polcán vagy épp értékelést róla a moly.hu-n vagy a blogokon, akkor lazán elsétáltam mellette/elsiklottam felette. A borítójából kiindulva egyáltalán nem egy ilyen történetre számítottam, na de mivel még a fülszövegét se olvastam el, így nem szabadott volna sokat levonnom a borítóból.
Kíváncsivá tettél, egyszer biztos sor fog kerülni az elolvasására. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése