2016. június 26., vasárnap

"Mikor írta be a nevét utoljára a Google-ba?"

Miközben írtam A hetedik házról a bejegyzésemet beugrott, hogy végignézem miket dob ki a Google, ha a blogra próbálok rákeresni. Íme pár érdekesség. ;o)

2012-ben volt egy ilyen is: 

Goldenblog 2012
De 2010-ben ilyen is volt a molyon:

Könyves blogok tornasora
Azon sokat agyaltam, hogy a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárhoz mi közöm lehet, de aztán megtaláltam a linket. Az Éjféli bál borítójáról hozzám vezet a link. ;o)

FESZK- Gyerekeknek
Olvasgattam a Librarius- Kortárs Kulturális Magazin cikkét A háború jegyeseiről, de egyszerűen nem állt össze a kép, hogy mi közöm van hozzá attól függetlenül, hogy én is olvastam a könyvet. Aztán ahogy lenni szokott, kiszúrta a szememet a megoldás, csak egyszerűen átsiklottam az idézet felett:

Librarius
Még nem jártam a kőszegi könyvtárban, de nagyon megtisztelő, hogy a Nyitótáncot az én bejegyzésemmel ajánlották az olvasóik figyelmébe a Google egy tárolt verziója alapján.


Folytatás következik a későbbiekben majd. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése