2016. május 13., péntek

Dániel András: A kuflik és a nagy eső

Bevallom teljesen őszintén, két dolog miatt vettem kézbe ezt a mesekönyvet:
  1. a borítóján annyira nem tetszettek a figurák, hogy közelebbről is meg akartam nézni őket.
  2. nem értettem, hogy a "kifliknek" mi közük lehet a nagy esőhöz. Aztán elolvastam még egyszer a címet, akkor meg nem értettem, hogy mik is azok a "kuflik".
És ha már jobban megnéztem a borítót, fogalmam se volt micsodák azok a kuflik, hát akkor elolvastam a 2 mesét tartalmazó könyvecskét.

Megy korosztálynak szól leginkább A kuflik és a nagy eső?: óvodásoknak. Gyerkőcömet már nem tudta lekötni.

Mi az, ami tetszett nekem benne?: hát, igazából nem is tudom. Hátast nem dobtam a történetektől, aranyosak voltak, de olyan semmilyenek. Az illusztráció meg? Egyszerre találtam ormótlannak, rondának, ugyanakkor meg valahogy mégis aranyosnak és bájosnak.

Mi az, ami nem tetszett benne?: fentebb már leírtam.

Gyerkőc véleménye a könyvről?: ránézett és már tovább is állt, nem hatotta meg és a mesék se érdekelték. Pedig többnyire nem így reagál, ha előveszek egy mesekönyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése