2015. szeptember 20., vasárnap

Gazdag Erzsi: Mesebolt

Amikor anyuka lettem, sokáig meg voltam győződve arról, amikor mások emlegették ezt a könyvet, hogy nekem gyerekkoromban nem volt meg. Aztán beszereztük Gyerkőcnek és elkezdtem olvasni.
Nem voltak ismerősek a kis versecskék, DE! az illusztrációk viszont azonnal beugrottak, ezek emlékeztettek arra, hogy de-de, bizony, nekem is megvolt. Láttam is magamat a múltban, ahogy fürtös hajú kislányként lapozgattam a könyvet és a rajzokat nézegettem, találtam ki hozzájuk történetet (igen, egy időben ez volt a mániám, rajzokat nézegettem és történeteket találtam ki hozzájuk a fejemben).

Rövid versecskék, mondókák találhatóak a kötetben, szép illusztrációkkal díszítve. Szerintem egy gyerkőc könyvespolcáról se hiányozhat! ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése