2013. augusztus 2., péntek

Júniusi és júliusi összefoglaló

Elmaradtam a havi összefoglalóval múlt hónapban (teljesen egyszerűen kiment a fejemből, de az In My Mailbox is, ahogy láttam előbb), így most kaptok egy rövidített szöszt a két hónapról egyben, hogy mikről írtam, mely könyvekről olvashattok bejegyzéseket az oldalon.

Júniusban ezekről írtam:

Asa Larsson: Véráldozat
Marissa Meyer: Cinder
Andreas Steinhöfel: Rico, Oskar és a nagy nyomozás
Shayla Black- Lexi Blake: A rabul ejtett szűz
Jo Frost: A kisgyerekkor nagy kérdései
Fábián Janka: Emma lánya
Julia Quinn: Mint a mennyben
Tiffany Reisz: Az angyal
Jo Nesbo: Csótányok
Gillian Flynn: Holtodiglan
Samantha Young: Dublin Street
Fábián Janka: Rozmaring
Tammara Webber: Easy- Egyszeregy


Júliusban ezekről írtam:


Sylvain Reynard: Pokoli erény
Sylvia Day: Egymásba fonódva
Julia Quinn: A vikomt, aki engem szeretett
Zima Szabolcs: A makedón összeesküvés
C. J. Ellisson: Élvezd a vaníliát
Cat Clarke: Entangled- Összekuszálva
J. A. Redmerski: A soha határa
Fábián Janka: Karácsony a Ligetben
Zakály Viktória: Szívritmuszavar
Cora Carmack: Szakítópróba
Szepesi Nikolett: Én, a szexmániás
Kathy Reichs: Virals- Fertőzöttek







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése