2019. január 12., szombat

Decemberi összefoglaló

Forrás
Boldogan írom le, de gyorsan le is kopogom: szeptember óta végre decemberben meggyógyultam! Hatalmas öröm számomra, hogy végre köhögés nélkül tudom lehajtani a párnára a fejemet, hogy nem akar kiszakadni a tüdőm a helyéről. 
A decemberem továbbra is a karácsonyi készülődésről szólt, majd az ünnepekről.
Összességében egy nagyon szép, csendes, meghitt ünnepünk volt. Ettünk finomakat, sokat voltunk együtt, a gyerekek örültek az ajándékoknak, stb. Olyan volt az ünnep, mint amilyet szerettem volna egy-két malőrt leszámítva, na de azért tökéletes semmi se lehet. 😋

A blog a hónapban eléggé háttérbe húzódott, valahogy most nem épp a pötyögős korszakomat élem. Elég sok olyan könyv van, aminek az olvasását hetek óta befejeztem, de a bejegyzéseknek még neki se álltam. Most inkább vagyok olvasó, mint blogger, de majd megjön az íráshoz is a kedv. 😊

Amit jelenleg olvasok

 
Ezzel a könyvvel zártam 2018-at és kezdtem az új évet is. Eléggé lassan haladok vele, közben elolvastam azóta 2 másik könyvet is, de egyenlőre valami vonz benne. Ráadásul túl vagyok jócskán már a 30. oldalon (tudjátok, 30 oldalas szabály), így szerintem be is fogom fejezni majd.

Blogélet a hónapban

Decemberben 6 könyvről tettem közzé bejegyzést az oldalon, ezek közül a Fogoly a sötétben volt a legnépszerűbb.
Látogatás tekintetében a TOP3 ország Magyarország, USA és Oroszország volt. De továbbra is ott figyel az Ismeretlen körzet, de jött látogatás az Egyesült Arab Emírségből is. 
Vicces keresőkifejezés se nagyon van, amivel az oldalra jutottatok, bár a "hatalmas emlők" elgondolkodtatott. Mikor írtam csak hasonlóról is?
Lezajlott az ígért nyereményjáték sorozat 2. köre a blogon. Regina választhatott a polcról szabadon 2 könyvet. Ígértem, hogy az Insta oldalamon januárban kezdetét veszi a harmadik kör, erre sor még nem került, de ami késik, az nem múlik. 😇

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése