2016. november 21., hétfő

Ti kérdeztétek (122.)- Mi alapján figyelsz más könyves blogosokat?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Mi alapján figyelsz más könyves blogosokat?"
(Kovács Ivett)

Többnyire azért figyelek egy oldalt mert hasonló könyveket szeretünk, hasonló az ízlésünk, így jó olvasni egy ilyen oldalon olyan könyvekről, melyeket még nem olvastam.
De van olyan oldal is, amit fura módon pont azért kedvelek, mert teljesen másképp látjuk a könyveket, viszont pont ezért a más nézőpont miatt vagyok kíváncsi azokról a könyvekről szóló bejegyzéseire, melyeket én is olvastam.
De van olyan blog is, ami annyira szép, hogy egyszerűen csak a látvány miatt térek vissza rendszeresen az oldalra, a bejegyzések már olyanok, mint  a hab tortán. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése