2016. augusztus 11., csütörtök

A postás mindig kétszer csenget (36.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.

Ez a hónap a recenziók hónapja volt. Ugyanis nem szereztem be egy könyvet sem, a könyvtár nyári leállása miatt könyvtárban sem voltam, de júliusban 5 könyvet kaptam a kiadóknak köszönhetően.
A Zárt ajtók mögött nagyon klassz olvasmány volt, csak ajánlani tudom a figyelmetekbe!
A Fanyűvők még nem került sorra de tudjátok, ami késik, az nem múlik. ;o)
A hiányzó láncszem kellemesen beszippantott a kisebb hibáival együtt is.
A Nászéjszakáról szóló bejegyzésem hamarosan publikálásra kerül. Ha egy könnyed történelmi romantikus regényre vágytok, akkor tudom a figyelmetekbe ajánlani.
A Nyírd ki ezt a naplót a hónap leg-leg-legje nálam. Bár a hagyományos értelemben nem tudom egyszerűen kinyírni, de hamarosan olvashatjátok majd a róla szóló bejegyzésemben, hogy én hogyan értelmeztem a kivégzését. :oP



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése