2016. augusztus 22., hétfő

Ti kérdeztétek (110.)- Mi volt a legkülönösebb hely/helyzet, amikor nagyon nem oda illőnek tűnt könyvet ragadni, te mégis olvastál?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Mi volt a legkülönösebb hely/helyzet, amikor nagyon nem oda illőnek tűnt könyvet ragadni, te mégis olvastál?"
(art3mis)

Túl "jó kislány" lehetek, mert nagyon nem is tudok ilyet felsorolni. Többnyire munkába menet és jövet olvasok a vonaton, ezzel gondolom senkit se hökkentettem meg. :oP Vagy épp ágyban fekve. Na jó, olvastam a munkahelyemen is, ha épp lazább nap volt. Amikor suliba jártam akkor előfordult, hogy kikandikált az asztal alól egy-egy könyv, ha épp annyira izgalmas volt, hogy nem tudtam várni a folytatással a szünetig.
De kimondottan olvasáshoz nem illő hely, helyzet nem jut eszembe. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése