2011. október 20., csütörtök

Vizet az elefántnak- film


"Jacob (Robert Pattinson) egy hirtelen ötlettől vezérelve maga mögött hagyja az állatorvosi iskolát, addigi életét, és csatlakozik egy utazó cirkuszhoz. A kiszámíthatatlan, kalandokkal teli izgalmas világ az otthonává válik, ahol a szerelem is rátalál. Marlenaval (Reese Witherspoon) a gyönyörű, és vonzó cirkuszi előadóművésszel egyre közelebbi, romantikus viszonyba keveredik, akit azonban férje (Christoph Waltz) iránti kötelessége és a cirkusz iránt érzett szenvedélye nem hagy nyugodni.
Így utaznak keresztül a húszas évek Amerikáján, oldalukon Rosie-val, az idomíthatatlannak tűnő elefánttal, és a társulat megannyi érdekes tagjával.
"


Még nem olvastam Sara Gruen azonos című regényét, de oly sok jót olvastam a történetről, hogy gondoltam megpróbálkozom a filmmel. Tán, túl nagy elvárásom volt. Nagyon romantikus, pityergős, amolyan Elfújta a szeles történetre számítottam. Szép volt, jó volt, de jobbra számítottam. Egyszer láttam, de nem hiszem, hogy bármikor szeretném újra megnézni.

Furának találtam Robert Pattinsont és Reese Witherspoont is ebben a szerepben. Egyrészt Pattinson nekem annyira egybeolvadt az Alkonyat főszereplőjével, hogy egyszerűen más karakterként nem tudom elképzelni (amúgy ugyanez igaz a Harry Potterra is), másrészt Reese Witherspoon számomra mindig Dr. Szöszi marad. Szépek voltak együtt, jót alakítottak, de mégis olyan fura volt az egész. Legjobban az elefánt tetszett, nem tudom, hogy ez dicséretnek számíthat-e. :o)





amerikai dráma
2011

Megjelenés: Water of Elephants/ Vizet az elefántnak (2007. Könyvmolyképző Kiadó)
Oldalszám: 382
Ára: 2999

2 megjegyzés:

  1. Van egy olyan érzésem, hogy ez könyvben jobb lehet. Már olyan régóta tervezem olvasni..

    VálaszTörlés
  2. @sajtosrolo: Lehet, de egy ideig tuti nem fogom elolvasni.

    VálaszTörlés