2011. január 15., szombat

Jennifer Crusie: Fogadj rám

"... Már úton van a herceged.
- Ja- mondta Min.- Biztos vagyok benne, hogy elindult, de aztán valami kamion szétlapította."


Susan Elizabeth Phillips emberére akadt nálam, Jennifer Crusie személyében.
2004-ben jelent meg Bet Me c.-mel ez a könyve, amivel elnyerte a RITA Díjat is 2005-ben. Magyarul 2009-ben jelent meg a Kelly Kiadó gondozásában.

Imádtam a történetet. :o) Könnyed, romantikus, végig az olvasása során fülig ért a szám a nevetéstől. Nagyon tetszett, tökéletes kikapcsolódás volt.
A szereplők szerethetőek, én legalábbis odáig voltam a nőiesebb formákkal megáldott Min-ért és a délceg "hercegért".
A könyv mottója lehetne, hogy
"Meséld el a tündérmesédet!"

Merj álmodni, és merj lépni érte. ...
Jó volt mind a két szereplő szemszögéből olvasni a történteket.

A 33 éves Min-t dobja a pasija, majd még ugyanazon az éjszakán fültanúja lesz, hogy a pasas fogad a szívdöglesztő Cal-lal, hogy nem fogja tudni Min-t egy hónapon belül ágyba vinni. Cal akcióba lendül, de Min se felejt egykönnyen.
Tanúi lehetünk szórakoztató "egymás agyának húzásai"-nak, miközben tombol köztük a szenvedély.
Beadja a derekát Min?
És a megrögzötten menekülő Cal végre letelepszik egy nő mellett?

Persze ne hagyjuk ki a sorból a mindig jót akaró 2 barátnőt, és Cal 2 barátját sem. Továbbá ott van még a 2 ex, Min húgának esküvőjéről nem is beszélve. (Na meg a vajról és a szénhidrátokról sem.)

Olyan jókat mosolyogtam a civakodásaikon. :o) Amolyan zuru meg huruk, de mégis vonzzák egymást. Egyszerűen aranyosak voltak együtt és heves volt a kapcsolatuk, de egyáltalán nem esett át az írónő a ló túloldalára.
Cal exbarátnőjének a fejtegetését pedig a kapcsolatok szintjeiről érdekes volt olvasni. :oD

Nagyon örülök, hogy ezzel a Jennifer Crusie könyvvel kezdtem. Utána azonnal rá is vetettem magamat a magyarul megjelent másikra, az Isten hozott Kísértésben!-re.

Ami meg a borítót illeti, jobban el tudtam volna képzelni a nyuszis papucsot, mint ezt a sima fehéret. ;o) És a cseresznye úgy látszik visszatérő elem, mert az Isten hozott Kísértésben! a hátsó borítón is szerepel egy.
Az oldala: http://www.jennycrusie.com


És ezzel el is olvastam a Csökkentsd a várólistádat 2011. első könyvét.

8 megjegyzés:

  1. Tavaly olvastam tőle a Szerelmes szélhámosokat, azt végigvigyorogtam. Úgyhogy tervben van, hogy ezt és az Isten hozott Kísértésben!-t is beszerzem ;).

    VálaszTörlés
  2. Van olyan jó, mint SEP?! Akkor ez nekem is kell!:) Úgysem ártana olvasni valami humorosat a sok komolykodás után.:)

    VálaszTörlés
  3. Andiamo: jaj de jó, hogy megemlítetted a Szerelmes szélhámosokat! :o) Valahogy át is siklottam afelett, hogy azt is ő írta. Tegnap végeztem az Isten hozott Kísértésben!-nel és pont azon agyaltam, milyen kár, hogy nem lehet olvasni magyarul a folytatást, aztán tessék. :o) Teljesen elsiklottam felette. Köszönöm, hogy megemlítetted!!!

    Szanik: Nem merem mondani, hogy jobb, mert az Isten hozott Kísértésben! már csak 4 csillag lett, de a Fogadj rám vetekszik SEP legjobb történeteivel, szerintem. :o)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy neked is tetszett. :) Úgy látszik ilyesmik nem valók Kethynek. ;)
    Egyébként ki volt benne a meleg?

    VálaszTörlés
  5. :o)
    Cal szomszédja, a pultoslány volt az.

    VálaszTörlés
  6. Tééényleg, most már rémlik. :) Köszi! :)

    VálaszTörlés
  7. Nincs mit. :o) Bár az elején nem értettem, de aztán leesett, hogy mire gondolsz. :o)

    VálaszTörlés