2016. október 9., vasárnap

Szeptemberi összefoglaló

Hihetetlen számomra, hogy egy újabb évszak vette kezdetét és véget ért a nyár. :o( Tapasztalataim szerint az ősz villámsebesen elröppen és maholnap már azon kapom magamat, hogy készülni kell az ünnepekre.
Amúgy szeretem ezt az évszakot egészen addig amíg kellemes idő van, nem esik az eső és szépen hullanak a levelek. Amint esernyő alá kényszerülök, lehullott az összes levél és csúnyán, sárosan hevernek a földön, akkor legszívesebben ki se mozdulnék otthonról, annyira lehangol a környezet.
De nézzük akkor, hogy mi minden történt szeptemberben az oldalon.

Rovatok

Ebben a hónapban aktív rovatnak a Ti kérdeztétek maradt meg, mely során azokra a kérdésekre válaszoltam, hogy Vannak-e olyan könyvek, melyeket titokban olvastam, Gondoltam-e már arra, hogy én is könyvet írjak, Szerintem mennyire meghatározó tényező, hogy egy könyvet férfi vagy nő írt.
A Kitekintő most csak egy bejegyzéssel frissült a hónapban és ennek az volt az oka, hogy nem volt időm előkészülni több bejegyzéssel, de októberben igyekszem odafigyelni majd erre. ;o)
Az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! viszont más miatt nem került frissülésre szeptemberben. Elfogytak ugyanis az ajánlók, úgyhogy hamarosan ennek pótlására kezdetét veszi egy nyereményjáték az oldalon. ;o) 

Könyvek

A költözködés miatt nem sok könyv olvasására, majd a bejegyzések megírására volt időm, de azért nem maradtatok könyves bejegyzések nélkül. Sőt, összességében egész klassz könyvekről olvashattatok a hónapban. ;o)
Soman Chainani: Itt ​nincsenek hercegek
Amy Harmon: Arctalan ​szerelem
Julia Quinn: Hogyan ​fogjunk márkit
Paige McKenzie: Megkísértés
Eduardo Sacheri: Ilyen ​a boldogság
Kass Morgan: Kiválasztottak

Blogélet és statisztika

Szeptemberen a legolvasottabb bejegyzésem a 2011-ben íródott Szuperdadás könyvről szóló bejegyzésem volt. Ezt a könyvet azóta is töretlenül tudom a figyelmetekbe ajánlani.
De ha a szeptemberi könyves bejegyzéseket nézem csak, akkor a legtöbben a Kiválasztottakat olvastátok.
Országok szerinti bontásban érthető módon a hónapban itthonról olvastatok a legtöbben, aztán a sorban jött USA és Franciaország. Ami nekem kicsit szemet szúrt, hogy a TOP10-ben benne van Marokkó is. Nem emlékszem, hogy valaha is benne lett volna a TOP10-ben, méghozzá majdnem 200 látogatással.
Véget ért a nyereményjáték is a hónapban és sorsoltam is. Valamint a hónapban 2 book taggal is jöttem, méghozzá egy Molyossal és egy Balatonossal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése