2015. november 30., hétfő

Ti kérdeztétek (72.): Volt már veled olyan, hogy elkezdtél olvasni egy könyvet és annyira megtetszett, hogy addig nem tetted le, amíg be nem fejezted?

 
Még egy RÉGEBBI bejegyzésben kértelek titeket, segítsetek abban, hogy fel tudjam éleszteni a Kérdezz! Felelek!-et, vagyis kérdezzetek. Jöttek is kérdések, most pedig válaszolok közülük egyre. 

Volt már veled olyan, hogy elkezdtél olvasni egy könyvet és annyira megtetszett, hogy addig nem tetted le, amíg be nem fejezted?

Ó igen volt! :o) Most így hirtelen nem ugrik be, hogy mely könyv olvasása közben történt ez meg, de emlékszem arra, hogy hajnalba nyúlóan olvastam, nem tudtam letenni. Aztán amikor észbe kaptam, hogy aludnom is kellene, mert reggel dolgoznom kell menni, lényegében 1-2 órát tudtam csak aludni. De nem bántam meg. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése