2015. november 23., hétfő

Ti kérdeztétek (71.): Mit olvasol most és miért épp azt a könyvet?

Még egy RÉGEBBI bejegyzésben kértelek titeket, segítsetek abban, hogy fel tudjam éleszteni a Kérdezz! Felelek!-et, vagyis kérdezzetek. Jöttek is kérdések, most pedig válaszolok közülük egyre. 

Mit olvasol most és miért épp azt a könyvet?

Ezt a bejegyzést jelenleg épp előre írom, ma október 23-a van és csak ütemezem november 23-ra. Szóval amikor ti olvasni fogjátok, az számomra már a múlt lesz 1 hónappal. :oP

Jelenleg A babaház úrnőjét olvasom. És hogy miért? Fura, de bevallom teljesen őszintén, addig a napig, amíg ez a könyv nem került a birtokomba, még csak a létezéséről se tudtam, teljesen elkerülte a figyelmemet. Aztán megláttam az egyik könyvesbolt polcán, felkeltette a cím az érdeklődésemet és elolvastam a fülszöveget. Varázsa volt, különlegesnek találtam, így a kosaramban landolt. Nem bántam meg.
Nem tudok gyorsan haladni az olvasásával, de úgy érzem, hogy ez a könyv amúgy is inkább olyan, amit lassan kell olvasni, emészteni, belemélyedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése