2015. november 24., kedd

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 7.

Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.



Szia Niki!

Szeretném a figyelmedbe ajánlani Rainbow Rowell: Eleanor és Park című regényét. A könyv hűen mutatja be az 1980-as évek fiatalságát, az iskola bántalmazást, az első szerelmet és a családi problémák kezelését. Szórakoztató, de egyben mély mondanivalóval is rendelkezik.
Remélem, neked is tetszeni fog, ha megpróbálkozol vele.


Üdv.: Csontos Anita




Kedves Anita!

Már olvastam az ajánlott könyvet, ITT írtam róla és egyet kell veled értenem: nagyon mély mondanivalóval rendelkezik és én is csak ajánlani tudom mások figyelmébe. :o) Köszönöm az ajánlót!


Ha szeretnél te is egy könyvet ajánlani a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor ITT olvasd el a rovathoz az információkat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése