2014. május 27., kedd

Ti kérdeztétek: Melyik volt az a könyv, ami szerinted filmben jobban sikerült, mint maga a regény?

EBBEN a bejegyzésben kértelek titeket arra, segítsetek abban, hogy fel tudjam éleszteni a Kérdezz! Felelek!-et, vagyis kérdezzetek. Jöttek is kérdések, így igyekszem válaszolni rájuk.

Kérdezz! Felelek! (51.)

Ó de fogom én most kapni a köveket! :oP

Melyik volt az a könyv, ami szerinted filmben jobban sikerült, mint maga a regény?

Nos, ezt a címet egyértelműen nálam a A Gyűrűk Ura nyerte el, legyen szó bármely részéről.
Becsületemre legyen szólva, végigrágtam magamat az összes köteten, de nem épp kellemes emlékeket hagyott maga után. Nagyon untam, piszok hosszú volt, egyszerűen nem az én könyvsorozatom. Amiért elolvastam, az csak azért volt, mert a Páromnak nagyon bejött és nem akartam lemaradni mögötte. :oP
Az adaptációk viszont nagyon tetszettek, és mindig nagyon vártuk, hogy kijöjjön az újabb rész, mehessünk a moziba megnézni. Így a trilógia úgy maradt meg bennem, hogy könyvben nagyon uncsi, és kellett a feldolgozás hozzá. Látványos, izgalmas volt, a szereplők is bejöttek, szóval filmben nagyon a helyén volt minden.

Köszönöm annak, aki a kérdést feltette! :o)
Várom a további kérdéseket ITT! ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése