2010. augusztus 23., hétfő

Tóth Tibor: Kamaszpárbaj

Amikor először kézbe vettem a könyvet, elfogott a nosztalgia.
Gyerekkoromban nagyon sok Delfin könyvet olvastam. Emlékszem, a könyvespolc alsó 2 sora csak Delfin könyvekből állt. Az első nem kötelező olvasmányom is egy ilyen könyv volt, méghozzá Lester del Rey-től A szökevény robot. (Igen! Végre sikerült felkutatnom, és felismertem a könyvet!) :o)

Egyik este bekucorogtam az ágyba, hagytam, hogy visszarepüljek a múltba, elkapjon a Delfin könyvek varázsa, és csak olvastam-olvastam.

Igazán nem is tudom mit írjak a Kamaszpárbajról. Egyszerű történet, leginkább a Tüskevár jutott többször is eszembe az olvasása során.

Helyszín, a jó öreg nyári táborok. :o) Jelen esetben természetjáró tábor.
Csukás Balázs és Molnár Marci, ugyanabba a kislányba, Vicuskába lesz szerelmes. Mivel a lány nem tud dönteni köztük, a fiúk elhatározzák, hogy párbajban megküzdenek érte. De mi is lenne megfelelő párbaj egy természetjáró tábor lakóinak? Természetesen egy nagy kihívás. Egy addig csak az öreg éjjeli őr, Zakariás bácsi által bejárt barlangon való átjutás. Igen ám! De Balázs bajba kerül. ...

Tán, a korom miatt, de annyira nem fogott meg ez a könyv.
Valahogy más, mint a régiek voltak. De mégis,várom azt a percet és remélem, hogy el is fog jönni, amikor a Delfin könyvek, Gyerkőc kezében újra életre kelnek majd.

Tartalom: 3
Megjelenés: 2000.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése