2016. július 6., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 23.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.


Szia Niki, 

ajánlani szeretném neked Poison Princess – Méreghercegnő könyvet . Azért ezt ajánlom mert úgy gondolom, hogy tetszene, meg amúgy ZSENIÁLIS a könyv. Kb. egy nap alatt kivégeztem. 
Először a főszereplő az elején az agyadra fog menni, de hidd el nem bánod meg. Én moly.hu n találtam rá és 93% ami azért mond valamit. 
Remélem megfogadod tanácsom és elfalod ezt a könyvet is :) 

Üdv: Oláh Flóra




Szia Flóra,

már olvastam az ajánlott könyvedet és nagyon tetszett, én is csak ajánlani tudom mindenki figyelmébe. :o) Igaz, arra már nem emlékszem, hogy a főszereplő csaj az agyamra ment-e a történet elején, mert összességében teljesen odáig voltam érte. A felépítése, a cselekmény, minden! Tényleg olvassa el mindenki, csak pozitívan tudok róla én is nyilatkozni.
ITT írtam róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése