2010. november 18., csütörtök

Kerekítő 2.

Itt írtam arról, mennyire elnyerte a tetszésünket a Kerekítő c. mondókás- ölbeli játékos könyvecske.
És most íme, itt a második kötet.

"Kerek egy esztendő telt el a Kerekítő ­- ölbeli játékok, mondókák első kötetének megjelenése óta. Ez a három évnél fiatalabb gyerekeknek és szüleiknek szóló gyűjtemény hiánypótló kiadvány volt - erről tanúskodik hatalmas sikere. A Kerekítő második kötete 2010. november első hetében jelenik meg a Naphegy Kiadó gondozásában, Kállai Nagy Krisztina illusztrációival, J. Kovács Judit válogatásában és játékleírásaival.

Palya Bea ajánlója:
"Most még a barátnőim gyerekeivel játszom Hóc-hóc katonát, de már gondolok arra a kisgyerekre, akit én fogok szülni, és akinek a szemébe nézve majd mondhatom ezeket a dünnyögőket.
Valamiféle szerelem elmélyítése lesz majd ez: szavakat és érintéseket küldünk egymásnak, játszunk egymással.
Az itt összegyűjtött mondókákban, játékokban egy olyan gyengéd szeretet van kódolva, amely egyben a kreativitásnak is utat enged: mi magunk is kiegészíthetjük őket új szavakkal, új ritmusokkal, új érintésekkel."


Már csak azért is szeretem az első kötetet, mert bár sok mondókát tudtam Gyerkőc születése előtt, de azt elfelejtettem, hogy is kell eljátszani őket. Ez a könyvecske egyszerre írja le magát a mondókát és az, hogy kell eljátszani. Leendő szülőknek, első babásoknak tökéletes memóriafrissítés. :o)
Szerintem a folytatásban se lehet csalódni. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése