2018. augusztus 15., szerda

Ami az elmúlt egy hónapban történt

Forrás
Mint ahogy tapasztalhattátok, majdnem kerek egy hónapig szünetelt a blog, ennek pedig a nagyon várt esemény volt az oka: végre birtokba vehettük a házunkat, kezdetét vehette a festés, majd a költözködés, aztán a kipakolás. Hát ... nem volt egyszerű az elmúlt 2-3 hónap, nagyon sok stressz ért minket, de igaz az az okosság, hogy utólag már minden más fényben tündököl. Mára már mindegy, hogy min vagyunk túl, a lényeg, hogy sikerült és végre benne élünk. 😌

Az elmúlt hetekben semmit se olvastam. De olyan szinten nem, hogy annyi közöm volt csak a könyvekhez, amikor a könyvespolcra pakoltam ki őket a dobozokból, illetve amikor az éjjeliszekrényemre készítettem ki azokat, amiket nagyon ideje lenne már befejeznem. Nagy-nagy elnézés a Galaktika Kiadótól, nem is tudom mióta van folyamatban a Visszhangok szimfóniája, de most már összekapom magamat! Pedig jó a történet, csak most a fáradság és az időhiány erőt vett rajtam.
Ráadásul net problémánk is adódott egy ideig, így azokat a bejegyzéseket se tudtam elkészíteni, melyeket megígértem, bocsánat Taboox! De most már összekapom magamat és visszatérek! 😃

Könyves beszerzések (június, július)

Elmaradt a júniusi és a júliusi könyves beszerzéses bejegyzésem is. Július még hagyján, mert emlékeim szerint egy könyvet se szereztem be, de júniusban azért 8 könyv került a kezeim közé.

Végük elolvasatlanul vittem vissza a könyvtárba a Pletykát és a Nap nap utánt. Valahogy nem volt kedvem az elolvasásukhoz. Kihoztam helyettük a Hercegnőt, Jazmina választását és a Filmszakadást. Az utóbbi nagyon nem csúszott és abba is hagytam az olvasását.
Recenzió keretében vándorolt hozzám a Visszhangok szimfóniája, mert már az első rész is nagyon tetszett.
Saját beszerzés a Három lány, Hervadhatatlan, Beosztott, King. Nincs mit mondanom mentségemre. 😜

Blogélet

Olvasás terén ugyanazok vannak folyamatban, mint amik júniusban is voltak. Egyszerűen semmi energiám, de nagyon kedvem se volt a könyvekhez. Most viszont már érzem azért, hogy hiányoznak a könyvek. Tán már a Kicsi is hozzászokott az új környezethez, tán már most a fogzásban is egy kis pihenés jön, tán már végre átalussza az éjszakákat, tán már lesz időm is olvasni.

Ami a statisztikát illeti, mindig repes a szívem, amikor szünetelés után látom azt, hogy a blog nélkülem is él és majdnem ugyanazt a havi látogatást hozzák a régi bejegyzések is, mint amikor frisseket írok. 
Az elmúlt időszakban a legolvasottabb könyves bejegyzésem Tomor Anita: Helló ​újra, kedves exem! volt.
Legtöbben itthonról, aztán Oroszországból, majd az USA-ból kattintottatok az oldalra.
Nincsen vicces keresőkifejezés most. A statisztika szerint legtöbben könyvekre kerestetek rá és jutottatok el így a blogra.😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése