2018. június 19., kedd

A postás mindig kétszer csenget (51.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.

 
Hosszabbítottam az áprilisi könyvtári kölcsönzéseimet, mert a Pletykát és a Nap nap utánt nem tudtam időre befejezni, így könyvtárban nem jártam a hónapban.

Saját beszerzés a Kinek a lánya?, Idol, Múzsa, Könyvesbolti szerelmek. Jelenleg a Múzsa olvasása van folyamatban, a többinek még neki se kezdtem. Sőt, ha őszinte akarok lenni, akkor a Kinek a lánya?, Könyvesbolti szerelmek hirtelen felindulásból elkövetett beszerzések voltak. Az Idolra meg csak azért vagyok kíváncsi, mert sokan pozitívan nyilatkoztak róla, akikkel általában egyforma az ízlésünk könyvek terén. A Múzsára viszont nagyon kíváncsi vagyok A babaház úrnője után, remélem nem fogok csalódni. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése